دوره آموزش سئو و به همراه ملاحظاتی که باید در مورد سئو بدانید

Wiki Article

ممنون از لطفتون خوشحالیم که دارید از مطالبمون استفاده می‌کنید و امیدوارم که به پیشرفت‌های خوبی هم برسید

تکنیک‌ها و توصیه‌های سئو براساس موضوع کار متغیر هستند. برای مثال وبسایت‌های پزشکی و سلامت نکاتی را باید رعایت کنند که در وبسایت‌های تفریحی مهم نیست.

سئو خارجی چیست و چه میزان بر روی رتبه ی سایت تاثیرگذار است؟

ما هم در نوین همین مسیر را رفتیم. بعد از سال‌ها و مطالعه و تجربه توانستیم به جایگاه خوبی در گوگل برسیم و البته این تلاش همیشه ادامه دارد.

سئو کردن یک کلمه یعنی ما سایت خود را به صورتی بهینه کنیم که با سرچ یک کلمه خاص سایت در صفحه اول و بالای گوگل قرار بگیرد و به این ترتیب کاربر بر برای پاسخ به سرچ خود وارد سایت ما بشود. یعنی گوگل با سرچ آن کلمه خاص محتوای سایت ما را نشان می‌دهد.

فرایند سئوی کلاه سفید که بهترین و مناسب‌ترین روش سئو است، یک شبه انجام نمی‌شود و نیاز دارد که مدت زمان مشخصی پیوسته و دائما روی سایت خود کار کنید، در عوض به اصطلاح یک عمر راحتید، گوگل به شما اعتماد می‌کند و به این راحتی جایگاه شما را به دیگران نمی‌دهد.

البته یه تجربیاتی هم به صورت کاملا خصوصی فقط مخصوص این کلاسها تهیه شده که تقدیم خواهد شد ...

وبسیما به عنوان بزرگترین و به روزترین مرجع آموزش سئو در ایران خدمات ویژه ای به مخاطبین خود ارایه کرده است. با انتخاب هریک از صفحات زیر اطلاعات بیشتری در مورد سئو و حواشی آن کسب خواهید کرد.

سئوی کلاه خاکستری به تکنیک‌هایی گفته می‌شود که قانونی و درست نیست اما طوری اجرا می‌شوند که گوگل متوجه نشود.

انتقال تجربه توی این دوره علاوه بر آموزش ما تجربه های چندین ساله رو در اختیار شما قرار میدیم

فِرِد نام الگوریتم دیگر گوگل است که وظیفۀ آن تمرکز روی حجم تبلیغات موجود در سایت و لینک‌های خارجی است. این الگوریتم محتوای صفحات را بررسی می‌کند و تعداد لینک‌های خارجی موجود در هر بخش را اندازه می‌گیرد؛ اگر صفحه مورد نظر دارای محتوای بی‌کیفیت باشد و در آن از تعداد زیادی لینک خارجی استفاده شده باشد، در برابر جریمۀ الگوریتم فرد قرار می‌گیرد.

در توضیحات متا حتماً از کلمات کلیدی استفاده کنید، اما آن را بیش از حد با کلمات کلیدی پر نکنید.

منظور از سئو خارجی فعالیت‌هایی است که خارج از سایت خودمان انجام می‌دهیم تا بهینه‌سازی بهتری برای موتورهای جستجو داشته باشیم. این فعالیت‌ها مواردی مانند رپورتاژ آگهی، تبلیغات دیجیتال و لینک‌سازی مناسب خارجی است.

برای مثال وقتی که در گوگل جستجو کنید کافه‌های نزدیک من، فقط کافه‌هایی که در مناطق نزدیک به شما نشان داده می‌شود. همکار خوبم بابک به خوبی این الگوریتم را در مقاله «الگوریتم کبوتر گوگل چیست و چه تاثیری روی رتبه سایت شما دارد؟» بررسی کرده است.
برای اینکه سایت خود را به صفحه اول گوگل و به ویژه سه سایت اول گوگل برسانید، باید با قوانین و اصول سئو را به خوبی یاد بگیرید. چرا که سایت‌های پربازدید یا سایت‌های اول گوگل برای رسیدن به این مرتبه تلاش بسیاری کرده‌اند و تمام قوانین سئو را با دقت انجام داده‌اند.

پس می‌توانید به ما اعتماد کنید و یادگیری سئو را از آکادمی آموزش سئو شروع کنید.

برای اینکه با انواع روش‌های لینک‌سازی سایت آشنا شوید مقالۀ دیگر وبلاگ نوین را با عنوان «بک لینک نخرید، بک‌لینک بسازید!

تا اینکه به سایت شما برخوردم. فوق العاده بود. منظم، دقیق، کاربردی، عملیاتی، قابل فهم و بی نیاز کننده از هزار مقاله دیگر در مورد سئو در نت

ممنون که اینقدر زمان و انرژی میذارید و صادقانه همه اطلاعات مفید رو در اختیار ما قرار میدید

توصیه می‌کنم حتماً این مقاله را بخوانید. یا اگر به دنبال یک آموزش عملی و کامل هستید دوره تحقیق کلمات کلیدی نوین مناسب شماست!

در این قسمت به بررسی بخش‌های مختلف سئوی خارجی سایت می‌پردازیم. لطفاً این نکات را با دقت بخوانید و اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید.

گواهی دانشگاه شریف , در انتهای دوره گواهی معتبر دو زبانه دانشگاه شریف دریافت می کنید که نمونه گواهی رو می تونید همین جا مشاهده کنید

سئوی کلاه خاکستری به تکنیک‌هایی گفته می‌شود که قانونی و درست نیست اما طوری اجرا می‌شوند که گوگل متوجه نشود.

برای این‌که توسط الگوریتم پنگوئن گوگل جریمه نشوید، همیشه از سایت‌های معتبر و مرتبط با موضوع سایت خودتان لینک بگیرید.

ممنون میشم اگر مقاله ای کامل و جامع در مورد تکنیک آسمان خراش دارید لینکش رو بهم بدید یا هنوز اگر مقاله ای در این مورد ننوشته اید مقاله ی کامل بنویسید. چون واقعا تکنیک بسیار خوب و موثری در زمینه سئو است .

بهشون زیرنویس اضافه میکنم. توضیحات در موردشون مینویسم و حتی بعضی هاشون رو ترجمه میکنم.

ما دانش لازم برای افزایش اعتبار و رتبه شما در گوگل را داریم. پس خوبه با ما تماس بگیرید.

در اینجاست که مفهوم سئوی کلاه سیاه، سئوی کلاه سفید و دوره سئو سئوی کلاه خاکستری مطرح می‌شود تا با دانستن آن‌ها بتوانید روش‌های بهتری را برای پیاده‌سازی سئوی سایتتان انتخاب کنید.

Report this wiki page