شاخص های سرعت سایت که باید بدانید به همراه قیمت افزایش سرعت سایت

Wiki Article

دانلود فایل ها و تصاویر نیست. ترتیب افزایش سرعت سایت وردپرس با فعال کردن کش

ضمناً از کش هدف برای ذخیره بخشی از سایت که در مکان های مختلف وجود دارد استفاده می شود.

سلام دوستان. مدت هاست خیلی ها از من می پرسند که حتی با اینکه افزونه های افزایش سرعت سایت مانند موشک وردپرس که دیگه بهترینش هست رو نصب می کنند باز هم سرعت سایتشون کنده. من داخل این مقاله و فیلم آموزشی که تهیه کردم می خوام شما رو با روش های جدید افزایش سرعت سایت وردپرسی که مطمئن هستم هیچکجا اونو نخوندید و ندیدید آشنا کنم و تضمین هم بدم که تا ده برابر یا بیشتر سرعت سایتتون بیشتر بشه. بررسی سرعت سایت

چنین مسئله ای در خیلی از سایت ها مورد توجه قرار نمی گیرد. از جمله مهمترین مواردی که باید طبق استاندارد آن ها را انجام داد، چینش صحیح آیتم ها و منوها در سایت است. اما جالب است بدانید که توجه به این موضوع به بارگذاری سریع تر سایت نیز کمک می کند.

اولین مورد از تکنیک افزایش سرعت سایت، انتخاب هاست یا هاستینگ سایت هست. خیلی از وب مسترها بدون توجه به این نکته مهم اقدام به خرید هاست اشتراکی یا ارزان قیمت می‌کنند.

دوره امنیت سایت وردپرسی دوره آموزش امنیت سایت وردپرسی زمانی کسب و کار اینترنتی شما ارزشمند خواهد بود که قبل از مورد حمله هکرها…

سرعت سایت یکی از مهم ترین فاکتور های سئو، رضایت کاربران از سایت ما ، افزایش فروش و… است.

همین مسئله باعث می‌شود تا در هر بار بارگذاری صفحات یک وب‌سایت این مدت زمان اتلاف شده و سرعت بارگذاری نهایی آن وب‌سایت کاهش پیدا کند.

اگر شما از افزونه ای استفاده نمی کنید پاک کنید چون کمترین کاری که می کنه اینه که پردازش پس زمینه برای لود سایت رو میبره بالا.

بنابراین شاید بهتر است یک الی دو مورد از پیش نویس های قبلی را نگه دارید. با کمک این پلاگین شما قادر هستید تا تعداد این پیش نویس ها را به حداقل ممکن رسانده و فضای اشغال شده بی مورد در هاست و سرور خود را پاکسازی کنید.

من می گم که به جای این کار بیایید و از اقدام به حذف فونت هایی بدون کاربرد کنید. گاها داخل خیلی از سایت ها دیدم که ۵ تا فونت فارسی با هم دیگه لود میشه. قطعا یکی از چیزایی که سرعت سایت رو خیلی خیلی کند می کنه همینه.

بگیرید و آنها را برای طراحی یک سایت سریع پیاده سازی کنید.

اما نگران نباشید، زیرا راه حل های بسیاری برای این مسئله وجود دارد، که یکی از آنها را در این مقاله خواهیم نوشت. در این مقاله، جواب سوال کش سایت چیست را پیدا می کنید و همچنین نحوه استفاده از کش را یاد خواهید گرفت.

سایت هایی که با اینکه تولید محتوای مستمر و عالی دارند ولی به خاطر کند بودن سایت نمی توانند مخاطبان خود را جذب کنند. ادامه مطلب

Report this wiki page